Ca urmare a validării tranzacţiei (verificarea valabilităţii cardului bancar şi acoperirii sumei) serviciul de operare a plăţii începe să încarce contravaloarea produsului în contul aparţinând cărţii bancare. Tranzacţia se consideră nereuşită, dacă nu ajungi de pe pagina de plată înapoi pe pagina magazinului web, sau dacă faci clic pe „Back” sau „Refresh” ale browserului, eventual dacă ai închis fereastra browserului înainte de a ajunge înapoi pe pagina magazinului web. Dacă doreşti să te informezi mai amănunţit despre rezultatul tranzacţiei, despre motivele eventualei nereuşite, te rugăm să iei legătura cu banca care îţi administrează contul.
Loialitatea clienților are valoare, adică înseamnă bani care poate fi cheltuit! Am dat start punctelor de loialitate începând de 2 noiembrie 2020. Punctele de loialitate nu pot fi solicitate ulterior pentru comenzile făcute înainte de această data. Când cumperi din magazinul web Tulli.ro, primești automat puncte de loialitate, și anume 15 puncte pentru fiecare 10 LEI cheltuiți la noi. Punctele de loialitate astfel colectate vei putea valorifica, adică vei putea reduce valoarea coșului. 76 de puncte colectate valorează 1 LEU. Reține că punctele de loialitate vei putea utiliza la următoarea achiziție în termen de 90 de zile calendaristice de la încasarea prețului de achiziție. Pe parcursul utilizării, poți plăti până la 10%, dar maxim 5000 de puncte, din prețul de achiziție ale produselor cumpărate prin valorificarea punctelor.
Poți colecta și valorifica puncte de loialitate numai în calitate de client înregistrat, deci trebuie să te loghezi mai întâi. Punctele de loialitate legate de achiziția ta sunt calculate pe baza valorii coșului de cumpărături atunci când plasezi comanda!*
Aceste puncte sunt adăugate în cont ca puncte de loialitate, pe care le poți vizualiza făcând click pe submeniul „Punct de loialitate” din meniul contului personal. După ce am primit întreaga valoare a comenzii (data creditare), care durează de obicei 5-10 zile de la achiziție, punctele de loialitate aferente achiziției vor fi creditate în sistem. Când plasezi o nouă comandă, vei putea cheltui punctele disponibile pentru orice produs sau produse. Dacă dorești să vizualizezi punctele de loialitate pe care ai acumulat, va trebui, de asemenea, să te loghezi din nou (dacă nu ai făcut deja acest lucru). Punctele de loialitate pot fi valorificate la casă.
*Valoarea reducerii nu include costurile de expediere și nici taxa ramburs.
Colectarea punctelor de loialitate este complet automată, tot ce trebuie să faci este să te loghezi la magazinul nostru web la fiecare achiziție. După aceea, pentru fiecare 10 LEI cheltuiți la noi, primești 15 puncte.
Atunci când dorești să efectuezi o comandă, pe pagina fiecărui produs, vei vedea în partea dreaptă a ecranului, câte puncte de loialitate vei obține dacă cumperi acel produs.
Astfel, deja la selectarea produselor, adică pe tot parcursul achiziției, poți vedea câte puncte de loialitate poți colecta
Nu se acordă pentru partea plătită cu puncte de loialitate, doar pentru valoarea deasupra acestora. De exemplu, valoarea comenzii este de 100 de LEI, din care plătești 10 de LEI cu puncte de loialitate, în acest caz veți primi încă 135 de puncte de loialitate, după diferența de 90 de LEI.
Atunci când dorești să utilizezi reduceri pentru clienți, trebuie să decizi dacă dorești să utilizezi punctele de loialitate sau cupon de reducere pentru acea achiziție. Punctele de loialitate și cupoanele de reducere nu pot fi utilizate în cadrul unei achiziții.
Ai primit un cadou
Produsul este deja în coșul tău. Am crescut numărul de produse în coș cu 1 buc.